Kazanç Tavsiyesi

16 Nisan 2012 Pazartesi

Mail okuyarak para kazanmak!



Mail okuyarak para kazanmak

  Önceki yazımızda nasıl para kazanılır sorusunu cevaplamıştık. Buraya tıklayarak önceki yazımızı okuyabilirsiniz.
   Bu yazıda ise mail okuyarak para kazanmak konusunu ele alacağız.
   Online para kazanma yöntemlerinden biri de mail okuyarak para kazanmaktır.
   Bu yöntemin mantığı genelde şudur:
  - Mail okuyarak para kazandıran sitelere üye olursunuz.
  - Sonrasında profil bilgilerini doldurursunuz.
  - Ardından mail adresinize gelen mailleri okuyup yanıtlayarak hediye puanlar kullanırsınız. Bu hediye puanlar ya nakit olarak veya hediye çeki olarak kullanabilirsiniz.
    Peki mail okuyarak para kazandıran siteler hangileridir?

    Mail okuyarak para kazandıran birçok site vardır ama bunlar içerisinde en güvenilir ve en bilineni napolyondur.
  Napolyon'a üye olduğunuzda aynen yukarıda saydığım adımları atmanız gerekir. Sonrasında hediye naplar kazanırsınız. Naplarınız kaça ulaştığında neyi kazanacağınız zaten sitede detaylıca anlatılmaktadır.
  Napolyondan para kazanan var mı?
   Napolyondan para kazanan var mı bilmiyorum ama hediye çeki kazanan birçok kişi var. Yani napolyon sizi zengin etmez ama hoby olarak yaptığınız zaman bazı alışverişlerinizi bedavaya getirebilirsiniz. Ayrıca dediğim gibi mail okuyarak para kazandıran sitelerin en güveniliri napolyondur.
  Dolayısıyla bence napolyondan para kazanan var mı diye çok fazla takıntı yapmaya gerek yok. Bunu hoby olarak görün hediyenizi alın keyfinize bakın:)

  Mail okuyarak para kazanma olayı için şimdilik bunlarla yetinelim.

   Napolyona üye olmak ve mail okuyarak hediye çeki kazanmak için tıkla >> internetten Mail okuyarak para kazanmak

40 yorum:

  1. Güzel bir konu gerçekten blogunuzu sıkı takipçisiyim

    YanıtlaSil
  2. güzel ve ilgi çekici bir konu teşekkürler aresss87

    YanıtlaSil
  3. güzel beğendim gerçekten işe yarayan bilgiler denemenizi öneririm. -mertcvk

    YanıtlaSil
  4. ne güzel oturduğumuz yerden para kazanmak... durgunyasam

    YanıtlaSil
  5. şimdilik bir problem yok güzel gibi muratbravo

    YanıtlaSil
  6. off çook heyecanlıyım herkesin denemesini tavsiye ediyorum franticman

    YanıtlaSil
  7. deneyelim bakalım ne olacak görelim..ozgurruh9

    YanıtlaSil
  8. olabirlir bakalım bi lord998877

    YanıtlaSil
  9. çok güzel gerçekten teşekkür ederim umarım harçlığım çıkar :D - FroverLove

    YanıtlaSil
  10. iyi bir şeye benziyor.

    YanıtlaSil
  11. Güzel ve başarılı bir blog başarılarınızın devamını dilerim

    YanıtlaSil
  12. Güzel bir konu Beğendim herkese tabsiye ederim

    YanıtlaSil
  13. bakıcaz. inşallah doğrudur.

    YanıtlaSil
  14. gerçekten çok beğendim hem eğlenceli hem kazançlı esin_2

    YanıtlaSil
  15. Siteye yeni kayıt oldum. Güzel bir sisteme benziyor. kaan0_1

    YanıtlaSil
  16. İyi bir şeye benziyor. Teşekkür ederim. Denemeye çalışıcam. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  17. evet napolyon.com mail tıklayarak kazanmada en iyi site diyebilirim,katılıyorum.hasan08

    YanıtlaSil
  18. çok güzel gerçekten teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  19. güzel bir uygulamaya benziyor..eğer doğruysa gerçekten teşekkürler emeği geçen herkese....arise

    YanıtlaSil
  20. bunu öğrendiğim iyi oldu. sinancem2000

    YanıtlaSil
  21. coo beyendim ama ne oldugunu anlayamadımm

    YanıtlaSil
  22. güzelmiş emeğine sağlık ahmet3535

    YanıtlaSil
  23. gayet güzel ve faydalı herkese tavsiye ederim _ayca_90

    YanıtlaSil
  24. gerçekten çok beğendim.çok önemli konularda yazılar var, takip ediyorum teşekkürler.

    YanıtlaSil
  25. gerçekten güzelmiş. çok yararlı bilgiler veriyorsunuz,takip ediyorum devamlı. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  26. arkadaşalr kesin kazanan varmı

    YanıtlaSil
  27. Güzel bir konu teşekürler Hepinize tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  28. Güzelmiş emeğine sağlık Kabraxis

    YanıtlaSil
  29. Yararlı bir konu herkez denemeli Galaxy20

    YanıtlaSil
  30. herkes denemeli bencve abi.

    YanıtlaSil
  31. aynenn herkez denemeli



    ahmetfurkantas322

    YanıtlaSil
  32. Çok güzel bir yazı blogunuzu takip ediyorum çok ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  33. Çok beğenerek takip ettiğim bir site herkese faydası olacağını umut ediyorum

    YanıtlaSil
  34. Muhteşem... :) Çok yararlı bir konu :) regorasu

    YanıtlaSil