Kazanç Tavsiyesi

17 Mart 2012 Cumartesi

Satış Ortaklığı Nedir?

          Satış Ortaklığı Nedir?
   Önceki yazımızda size facebook ile nasıl para kazanacağınızı anlatmıştık. Buraya tıklayarak önceki yazımızı okuyabilirsiniz. Bu yazıda ise sizlere internetten kazanç sağlama yolları içerisinde önemli yeri olan bir yöntemi tanıtacağım. İnternetten para kazanmanın bin bir yolu var desek yeridir. Ama bu yollardan bazısı vardır ki internet durduğu sürece popülerliğini yitirmez.

              İşte bu yazıda bu yollardan biri olan satış ortaklığını anlatacağız.
 Satış ortaklığı nedir?

Satış ortaklığı en basit ifadeyle bizdeki komisyonculuğun internet üzerinden yapılmasıdır. Reelde bir komisyoncu nasıl ki yaptığı satışlardan kazanç sağlar satış ortaklığında da internette yer alan ürünlerin satılmasına aracı olarak satış başına kazanç sağlarsınız.

  Satış ortaklığı, ürün sahiplerinin de işine gelen onların da reklam maliyetini düşüren bir sistemdir. Şöyle düşünelim; örneğin benim bir ürünüm var ve bu ürünü internet üzerinden pazarlamak istiyorum. İnternetten binlerce kişiye ulaşmak istiyorum ama bunun maliyeti bana çok külfetli geliyor. Bu durum karşısında ne yapıyorum?
 Diyorum ki arkadaşlar benim ürünümü internette tanıtın satılmasına aracı olun, her satıştan %50 kazanın! Yani ürün 80 TL ise 40 TL siz kazanın 40 TL ben..
  Bu şekilde hem kendi reklam maliyetini asgariye indirmiş oluyor hem de satış ortaklarının bu şekilde para kazanmasına sebep oluyor.
  Satış ortaklığı sistemi ile internetten para kazanmak gerçekten çok cazip.. Gelişmiş ülkelerde nice insan sadece satış ortaklığı  sistemi ile geçimini sağlıyor..
  Satış ortaklığı ile ilgili şimdilik bu kadarla yetinelim. Bir sonraki yazıda  satış ortaklığı sistemine kaldığımız yerden devam edeceğiz.

 Satış ortaklığı nedir sorusunu cevabını affiliate marketing nedir başlıklı yazıdan ve internetten para kazanma yolları 1 başlıklı yazıdan detaylı olarak öğrenebilirsiniz.
  Bizi takip etmeye devam edin.
 İlgili kelimeler: satış ortaklığı nedir,satış ortaklığı ile internetten nasıl para kazanılır, satış ortaklığı sistemi,internetten kazanç yolları

0 yorum:

Yorum Gönder